SZÁLLÍTÁS/FIZETÉS
Szállítási mód
A Dentro webáruházából a megrendelt termékek házhozszállítását saját szállító járműveinkkel illetve megbízott partnereink segítségével gyűjtőfuvaros szállítás keretén belül végezzük.
A gyűjtőfuvaros szállítás tiszalöki raktárunkból Magyarország területére korlátozódik. A gyűjtőfuvarozás keretében egy szállító autó végzi az ország akár teljes területén egy adott útvonalon a megrendelt termékek szállítását.
A szállítás időpontja függ attól, hogy a megrendelt termék raktárkészletünk részét képezi vagy a gyártótól a gyártó raktárából közvetlenül kérjük be a megrendelést követően.
A szállítási határidő tiszalöki raktárkészletünkről max 21 nap, a gyártó raktárából való szállítás 5-80 nap.
A webáruházban rendelhető bútorok jelentős részre készre szerelt, azaz a megrendelőnek nem kell otthonában a szereléssel bajlódni. A készre szerelt bútorok egyetlen hátránya, hogy a szállításkor jellegüket tekintve csak nagy autóval két szállító munkaerőt bevonva kerülhetnek kiszállításra.
A szállítás munkanapokon 09-17 óra között történik, mindenkor előre telefonon egyeztetett időpontban, ezért olyan szállítási cím megadása szükséges, ahol munkanapokon a jelzett időpontban az átvételre jogosult személy tartózkodik.
Sikertelen szállítás: amennyiben a szállítás során a bútor(ok) átvétele nem történik meg a Megrendelő hibájából, a szállítás sikertelen. A gyűjtőfuvaros szállítás keretében nincs mód újbóli megkísérelt szállításra, így a meghiúsult szállítás után a bútor(ok) visszakerül az Üzemeltető raktárába.
A meghiúsult szállítás után újbóli szállításra csak a termék teljes vételárának és a kétszeri szállítási díj összegének előzetes megfizetése után kerülhet sor.
Átadás-átvétel ellenőrzés: A vevő köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a bútor(ok) sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás, sérült bútor esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. Ajánlott a termék sértetlenségét is az átvételkor ellenőrizni, és mennyiségi hiány vagy sérült termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni a hiányt vagy hibákat.
A szállítás díja az áru súlyától függően változik, amelyet a termék kosárba tételével ellenőrizhet.
Emeletre való szállítás kérhető. Ennek díjáról a vásárlónak az ügyfélszolgálattal kell egyeztetnie.
Fizetési módok
Utánvétes fizetés a szállító partnernél: A megrendelt és átvett áru vételárának és szállítási költségének kiegyenlítése utánvéttel történik. Az utánvét összegét a szállító képviselőjének az áru átvételekor készpénzben kell átadni.
-Előre utalás esetén a megadott összeget az alábbi bankszámla számra kell elultalni: 10300002-10451422-49020015
-Online bankártyás fizetés során a Simple pay rendeszeren kerresztül tudja kifizetni megrendelni kívánt tételeit.
- Cégnév: OTP Mobil Kft.
- Székhely címe: 1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. emelet
- Adószám: 24386106-2-44
-https://simplepay.hu/
Cofidis Áruhitel:
- Tájékoztató
- Hirdetmény
- Ügynöki tájékoztató